2018年7月11日 星期三

【<瞳遊樂>親身同你玩轉香港本地酒店及度假營】

炎炎夏日,暑假又就嚟到啦!瞳瞳爸爸就試過有個咁既經歷,當時瞳瞳啱啱出世,唔可以遠行,但我地對住長假期,都想離開屋企鬆一鬆,可以有咩辦法呢?

其實平平地在我地香港本地既酒店,在暑假都會推出唔同的「住宿套餐」,即係一個價錢,就已經包括「一晚酒店房間+自助餐」,兼且享用酒店的設施,就算酒店的游泳池,人均密度就起碼無公眾泳池咁高,小朋友(特別年齡細的Baby)同家長都會玩得安心D~

除左酒店,仲有可以去玩下渡假營之類,平平地玩得好開心,而且作為營友仲可以參加好多營內舉辦的活動添!

<瞳遊樂>都親身去過幾間本地唔同的酒店及度假營,呢度會同各位分享一下,嚟緊都希望試住唔同的本地酒店,到時再同大家分享~


香港沙田萬怡酒店



整體來講,性價比不錯,如果計返平時自助晚餐約四百元一位,兩大一小已經千多元,而家補多幾百蚊就有一晚酒店房住,仲未計翌日自助早餐同享用酒店設施呢~所以都划算,至少泳池我敢帶小B落水,因為人少就感覺比較乾淨。


瞳瞳爸爸知道酒店每到暑假都有呢D package比家庭玩,不妨試下丫~

【香港本地酒店】【沙田】[本地親子遊]180度俯瞰沙田景色,玩盡「香港沙田萬怡酒店」兩日一夜之旅
http://tungbama.blogspot.com/2018/08/180.html

========================================================
如心南灣海景酒店


一開門,「嘩」左一聲!房間超大,有個客廳,大電視都有兩部,一部係廳一部係床頭;落地大玻璃的外面有一個小露台,可以眺望深水灣、海洋公園同鴨脷洲、香港仔避風塘的景色;至於浴室就大得更加誇張,以為只會在泰國出現的浴室呢度都有,分開的淋浴間及浴缸,足夠瞳瞳玩水玩個夠;其他細節的有Salvatore Ferragamo名牌洗手間沐浴用品、設有量度身高體重指數(BMI)的電子浴室磅、免費使用沖茶設備及Nespresso咖啡機、雪櫃、風筒等,通通都齊哂!



電視兩部、連洗手盤都有兩個,一家大細就唔駛爭嚟用!而且有樣野好抵讚,酒店好貼心,知道我地三個人,由支裝水到沐浴用品,都給我們三份,like!

【香港本地酒店】【南區黃竹坑】香港首個地質公園主題酒店 - 如心南灣海景酒店

==================================

銀鑛灣渡假酒店



銀鑛灣渡假酒店樓層唔高,我地住「主樓」呢邊,就只有兩層樓高,今次加錢住海景房,在一樓位置,只需行上一層就可以。原來銀鑛灣渡假酒店做過翻新工程,所以無論走廊同房間都好新淨!感覺好好!一推開房門,房間面積好大,一張雙人床整理得好好!先去窗邊睇下個view先,嘩!無敵大海景呀!一塊過的玻璃窗,令你放心保安的問題!電視、雪櫃、電水壺、風筒、熨斗等等都應有盡有,絕對係酒店規格,洗手間係淋浴方式:毛巾、牙膏牙刷、沐浴液、洗頭水、潤膚露等等設備都應有盡有!正!

【香港本地酒店】【大嶼山梅窩】[本地親子遊]兩日一夜「銀鑛灣渡假酒店」慶祝生日+夏日親子之旅

==================================

挪亞方舟渡假酒店




近年馬灣(或者新發展的大型屋苑而叫珀麗灣)新開的挪亞方舟,我地一直都好想帶瞳瞳去架啦,但一直未能成行。在爺爺邀請下,今次我地去左馬灣「挪亞方舟渡假酒店」享受左兩日一夜親子之旅!我地除左住酒店,仲有得在翌日在「挪亞方舟」入面到玩,玩到盡!事不宜遲,我地即刻介紹下間酒店先!

【香港本地酒店】【荃灣馬灣】[本地親子遊] 2日1夜 馬灣「挪亞方舟渡假酒店」食、玩、住親子之旅

==================================

富豪東方酒店



以前九龍城區好繁忙、好多旅客、好多飛機在頭頂飛過。。。。。而家就好似一個老區咁。機場搬了,酒店仍然留守。富豪東方酒店以前都因為啟德機場而風光一時,我仲記得以前酒店有一層係有天橋直接駁去啟德機場客運大樓,仲有行李運輸帶方便旅行,我趁今次機會想去搵下果層的遺跡,已經認唔到了。。。。。。。。

【香港本地酒店】[本地親子遊] 2日1夜「富豪東方酒店」復活節之旅

==================================

富豪機場酒店



酒店在機場旁邊,真係渡假旅行feel全部返哂黎!酒店房間:乾淨、企理、有浴缸,部份房間向著機場,可以看到飛機升降,雖然面對停機坪「這麼遠、那麼近」,但因為酒店隔音良好,在酒店內完全聽到機場的噪音,可以放心。


【香港本地酒店】[2015聖誕新年親子特集 - 酒店篇]連續三年在「富豪機場酒店」渡過的聖誕節

==================================

麥理浩夫人度假村




香港政府的康樂及文化事務署(以下簡稱:康文署),一共管理有4個營地:
1. 西貢北潭涌的麥理浩夫人度假村  <-今次我地入住的
2. 港島東區的鯉魚門公園度假營
3. 荃灣荃錦公路旁的曹公潭戶外康樂中心
4. 西貢戶外康樂中心

比個貼士各位爸爸媽媽,如果帶小朋友的話,瞳瞳爸爸建議大家揀「麥理浩夫人度假村」或者「鯉魚門公園度假營」,因為呢兩個營地有獨立浴室,即係浴室在營舍入面,一家大細會比較方便!另外3、4兩個營地只有公共浴室。


【香港本地】【西貢】[本地親子遊]三日兩夜「麥理浩夫人度假村」親子好玩全攻略




沒有留言:

張貼留言