2018年7月25日 星期三

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:御品蓮休閒農莊~親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?



蓮花:「出淤泥而不染,濯清漣而不妖」


起初睇到宜蘭朋友介紹的行程,出發前我心目中的畫面係:我同阿囡在池塘上泛舟,然後划船到有蓮花的地方,彎腰低身就可以輕輕一摘。。。。。。

但原來。。。。。。並不是這樣

我地父女二人係要換衣服落池塘採摘蓮花呀~

。。。但原來係好好玩架!😁



我地跟住手機GPS定位,就到達「御品蓮休閒農莊」,門口有個小小的停車場,因為我地有預約,所以農莊主人係門口已經等待準備招呼我地。其實停車場旁邊就已經有個池塘,主人話一陣我地就係呢個池塘採蓮花,我立刻瞄一瞄,唔見小艇既?

我地帶到小屋入面,主人就叫我換衫!下!咁大整古呀!好彩,我地唔駛「大換衫」,大人就只係外面加上一件好似賣魚勝豬肉榮咁既裝束,小朋友就換上佢安排的襪,帶埋頂帽,就可以準備落池塘啦!


大人裝束





 小朋友裝束



出發去了,我地同農莊主人動作幾咁一致


呢度的蓮花係有機種植,所以好放心落池塘,我地首先慢慢由塘邊落去,一踩!係淤泥,水唔深,未到膝頭,但我地已經寸步難行,因為吮住對腳,瞳瞳著住襪直接踩落泥中,又係一個好體驗!我地在主人的指示下,就用佢教我地既技巧去採摘蓮花了,我地都收穫左3至4朵,本來池塘中心仲有,但我地行唔到咁出啦~哈哈!!






呢個時候,農莊主人拎出一個魚網,竟然叫我地玩下捉魚仔,池塘入面真係好多魚毛仔,我地係採摘蓮花果陣已經見到,今次有竟然有埋工具,我地又玩左一陣,好開心,香港唔會有咁既體驗。












當日天氣好,而且有風又好玩,所以唔覺得辛苦,不過玩到咁上下,我地都要上岸抖下,返去之前換衫既小屋,然後坐下。魚魚一會兒就放回池塘裡了。


農莊用我地剛剛採的蓮花來泡茶,茶好香好清新,浸泡果時花瓣仲慢慢散開添。好甘香,消暑一流,尤其啱啱玩完戶外活動,來一杯正好!農莊主人說,一朵蓮花可以用熱水泡來回3至4次都不會淡味!




之後竟然拎出-「蓮花雪糕」(真正的蓮花杯😂),原來蓮花都可以當材料做雪糕,好有蓮花香,味道超好味,勁有口感。大家真係要嚟試一試!!





呢度仲有蓮花做的蛋卷、茶餅等等,而家先知原來有有咁多用途!仲有蓮花花蕾的底部,可以唧出啫喱狀膠質的物質,對皮膚來說有非常美好的功效。



最後,農莊主人好熱情咁教埋我地食蓮子,即刻生剝,只要唔食中間條「芯」,咁就唔會苦架啦!




農莊主人話佢一共有5大片呢類池塘,但暫時只開放1個塘來做生態教育。所以大家有機會一定要帶小朋友來落下水,香港太過城市化,根本無機會可以咁樣落去接觸大自然,所以出來旅行要玩d平時無得玩的項目,咁先正架嘛!😎



有用資料: 

1. 御品蓮休閒農莊

地址:羅東鎮北城里北成路2段206巷7號
電話:+886 952 509 679(需預約)
電子信箱 : 9403004@ems.ndhu.edu.tw



以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言