2018年7月26日 星期四

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗

今早行程我地安排係去划船,船,其實就係獨木舟
香港人來到台灣玩獨木舟?唔係嘛?台灣有獨木舟玩架咩?


係真架!仲要好好玩添!😃

地點係冬山河,冬山河都係宜蘭一個出名的地標,就好似我地香港城門河咁,不過冬山河河道較闊,而且兩邊都甚少建築或者高樓大廈,仍然保持自然氣息。

出發前,收到神秘指示,我們要到一個叫「五結防潮閘門」的地方集合,無問題,反正我地GOOGLE就是,之後沿GPS指示,一直抵達目的地。

打電話聯絡上我地今次既教練Marco,原來佢正行出來接我地,本身我地可以泊落去河邊碼頭位置,不過因為潮漲,所以私家車就唔可以開落河邊啦~



我地邊行邊談,得知教練Marco原來以前在國外留學,所以亦認識唔少香港同學仔,所以佢廣東話係識聽(太好了,起碼我叫救命都有人識聽😅)兼且有睇TVB劇集架~😅

事不宜遲,今次瞳瞳爸爸報名係初體驗,行程大約1小時(課程報名:https://www.rivercanoe.com.tw)


我地行到碼頭,教練Marco首先介紹一下冬山河的水文情況,因為佢多年在河道上划船,所以對河道瞭如指掌,然後就教我地著救生衣,原來著救生衣都有學問架!救生衣係激流用的版本,安全系數更高更放心!



之後我地由教練帶領做熱身運動


同埋講下點樣揸槳同遇事緊急狀況的應對方法




好!教練!我地準備好啦!可以出發!

真正出發啦!河道非常平緩,沒有大風浪,河的盡頭就係大海,亦因為咸淡水交界,所以生物特別多,好多魚係河面上跳來跳去,原來都試過有魚誤跳左上船架~河水好清,沒有污染,我放手落水,好涼好舒服~

基本上獨木舟最多可以坐3個人,大人負責頭尾,小朋人坐中間;好似我和瞳瞳咁二人模式,小朋友坐前,大人坐後。

教練全程緊隨我地,所以非常放心!





我開始稍為掌握到技巧,教練Marco就話要帶我地去「探險」!!好刺激咁~好!一於照跟!

原來佢帶我地闖入對岸的蘆葦草堆中,如果無佢的話真係睇唔出入口係邊,入到去見到有候鳥,不過最難的要係蘆葦草堆中穿梭,正正係「山窮水盡疑無路,柳暗花明又一村」,不過最大經歷係瞳瞳在船頭成日「食草」,好搞笑!!
瞳瞳「食草」喇








最後,1小時既行程真係好快就完結,我地好唔捨得,尤其係我啱啱先掌握到划槳的技巧。


提提大家一定要帶:防曬帽子太陽眼鏡上船😃

今次體驗好難忘,因為我可以同瞳瞳去合作,兩父女去划獨木舟,去到蘆葦草堆諗下方法推郁架船😂而且又玩得開心。

小河生活獨木舟仲有一個大約3小時的行程:獨木舟到出海口,之後上神秘沙灘,還請大家幫忙到沙灘上執垃圾,我覺得更富意義同教育意思!




有用資料: 

1. 小河生活獨木舟

地址:冬山河上
電話:+886  975 816 475(需預約)
電子信箱 : elandcanoe@gmail.com



以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言