2018年7月26日 星期四

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館

玩完動態的小河划船體驗,稍作休息,不到10分鐘的車程,就到畫框博物館,扮下文青先 😝
「畫框博物館」屬於宜蘭的新景點,門口有得泊車,好方便!






畫框博物館需要門票入場(2018)如下:


入館門票優惠價170元,門票包含4項DIY,與折抵100元商品!
[5歲以下或身高未滿100公分之兒童,與70歲以上長者,免票入場(需出示證件)。]

買好票之後,我地就入場參觀啦!首先佢呢度連地下共有4層,入場時會有導賞姐姐介紹,我最深刻就係博物館個名:「畫框博物館」,有咩咁好睇呢?原來佢介紹之下我先知,原來係有「畫」同「框」兩個意思,我地係地下(1/F),欣賞「畫框」先,姐姐怩左我地睇一個畫框的橫切面我地睇,又介紹左唔同的顏料俾我地知道。



之後我地往上走,經過樓梯,地下、天花、牆上都掛滿畫框,一時間都分唔清楚到天上、地下添😂





2/F由另一位姐姐負責,佢介紹不同時期的「畫風」,即係畫的風格,我今日先知道咩係「寫實派」、「印象派」等等。而且用不同的手法,可以做出唔同的效果,甚至可以做到立體效果。
之後姐姐再教我地在不同的角度欣賞名畫,原來可以咁特別!~不得不提,館內有一個角落,收藏了幾幅畫,平時用有遮掩住的,大家可以請姐姐帶你去睇,究竟係咩嚟呢?我賣個關子先~~~大家嚟到一定要睇呀!





 用Lego砌出來的《蒙娜麗莎》


3/F就有幾幅近年流行的3D畫,大家可以發揮創意,影下搞笑的相!





另一邊有一些被「惡搞」的名畫,都好搞笑架~😅




仲有印台俾你玩,呢度有個小遊戲,如果答啱咗,可以上到頂樓換小禮物添!唔好唔記得同畫框玩下影下相~




上到頂樓,我地答對問題,就得到三張貼紙,發揮創意,畫好之後就可以貼在指定的牆上。



旋即我地就落返地下,準備我地既親子DIY啦!因為時間所限,我地今次只係做三個DIY:「紙相框」「積木畫框」「豆豆畫」

 DIY教室



 同瞳瞳親子一齊砌「積木畫框」




DIY紙畫框,同樣有位姐姐一直陪我地全程,有咩唔明白可以問佢,甚至好多時仲要靠佢出手添~


最後整豆豆畫


彩妝DIY,有興趣大家試下,再話俾我地知啦~




 大功告成




記住門口同梵高的名畫《星夜》合景呀!


記住我地一張門票可以抵100元,我地一家三口就有300元,在近入口處有D小手作可以帶返屋企做,瞳瞳媽媽就挑選了一份比瞳瞳帶返香港做,只係250元,我地一次過300元就可以抵消哂,變相免費拎多件紀念品走。😅係咪好抵玩呢?



有用資料: 

1. 畫框博物館

地址:宜蘭縣五結路三段81號(羅東交流道旁,有免費停車場)
電話:+886 3 960 6108(最好預約)
電子信箱 : framing.art.tw@gmail.com


入館門票優惠價170元,門票包含4項DIY,與折抵100元商品! [5歲以下或身高未滿100公分之兒童,與70歲以上長者,免票入場(需出示證件)。] 營業時間10:30~18:30 [全年無休] (最後售票時間為18:00)



以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言