2018年7月21日 星期六

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院(DIY印布袋)



一到宜蘭,沿路田野景色好靚,我地亦好快就到達「莎貝莉娜精靈印畫學院」。台灣各地都有唔同的所謂的觀光工廠,以我地香港來講就係活化,把原有產業去轉型,而且變得更有趣!

 "莎貝莉娜SABELINA"品牌名,引自安徒生"拇指姑娘"童話,因為拇指姑娘精緻靈巧、優雅美麗的意思。呢度以製造印台、推廣「手印工藝」為主,佢地出產的印台系列產品,已經發展到可以印落去:紙、布、木、陶瓷等材料質地,亦生產出多樣色彩印台。兩者配合下,我地就可以用一個簡單的印台同色彩結合,去做出好靚的手工藝品啦! 

門口有停車場可以停車,我地到達正門,先買入場劵每人50元,呢50蚊係可以抵償入面任何消費,即係如果入面有紀念品係100元,咁你出示門票+50元就可以買到啦!所以呢50元基本上係送比你咁滯!!
「莎貝莉娜精靈印畫學院」門口,已經見到搶眼圖案。



館內主要分為展覽同工作室兩個地方:買左入場劵之後,就會有導賞姐姐講解一下館內展品,入面佢地同好多藝術家合作,作品有畫、音樂盒、木板、布袋甚至音樂盒。
導賞姐姐正在講解中






當中佢帶我地睇一張藝術世界地圖。但原來行埋去一睇,係用彩色的印台去併砌出嚟架!



文章前面,瞳瞳爸爸介紹過入場劵可以用左去既,我地精打細算計過,就係參加佢地DIY課程用左去就最抵啦!一來有DIY體驗,二來又有獨一無二的紀念品帶返屋企丫嘛!我地三個人就揀左實用的布袋系列:「水袋」、「斜揹袋」同「筆袋」



揀好左想做咩之後,就帶我地入去工作室,為我地準備材料同用具,仲安排老師教我地點樣去做喇~ 其實老師講得清楚易明,工具又簡單,最緊要係記住步驟,人人都好快變成藝術家,擁有自已的作品啦!
光潔明亮的工作室,好多人已經做緊
就係呢個小小水晶印章啦
我地做印畫的工具




我都得呀!

到最後,仲有一個叫「時空信箱」。館方會給你一套信封信紙,讓你寄回未來的你,可以幾日、幾星期、甚至幾個月之後,由館方幫你寄出,郵資由館方處,理,客人不用付錢,瞳瞳媽媽就寫了一封一年後才寄的信。。。。唔知到時收到係點呢?



係啊係啊!!心水清的你,可能會問。。。


「點解唔見咗細佬豬小B祈祈嘅?」。。。。。

放心放心,館內設有「爬爬區」,可以比年紀較細的小朋友係呢個安全區域玩,四圍爬來爬去,今次我地剛好有台灣好朋友Ann姐一家替我們代為照顧,所以我地做DIY玩得好放心,豬小B又有地方放電。


 有用資料: 

1. 莎貝莉娜精靈印畫學院

地址:宜蘭市梅洲一路16-3號
營業時間:週一 - 週日: 9:00 - 17:00
客服電話:03-928-5563
傳真:03-928-5561
客服信箱 : craft@sabelina.com.tw

入場須知:
1.營業時間:週一至週日,上午9點至下午5點(颱風天 休館時間依宜蘭政府公佈標準為準) 
2.入場收入場卷費用50元。(90cm以下免費入場) 
3.入場卷可抵DIY課程費用(一張入場券限抵一項DIY課程) 或消費
4.DIY課程採預約制,團客(20人以上)請於3天 前預約 
5.學校團體體驗課程請於7天前來店預約




以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言