2018年7月25日 星期三

【台灣、宜蘭民宿】2018玩盡宜蘭六天親子遊:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

「窩在懶洋洋」。豬小B完美演繹。

我地第一晚宜蘭的住宿~「窩在懶洋洋」。豬小B完美演繹。

「窩在懶洋洋」係近年宜蘭新開的民宿,所以建議大家用手機GOOGLE定位!新開張的民宿一定係「乾淨、企理」,我地到達左窩在懶洋洋附近,再聯絡屋主江先生,就很順利跟住江先生把私家車駛到停車場泊好。

「窩在懶洋洋」位於頭城的一幢高樓大廈入面,停車場在地庫,所以泊好車就可以直接由地庫停車場搭升降機到「窩在懶洋洋」的樓層(8/F),真真正正落雨都唔駛怕。

屋主江先生好細心及為我地詳細講解屋內的所有設施,保證各位爸爸媽媽使用時都用得心應手。

一打開門,全開放式的設計,客廳同廚房打通,空間感十足!瞳瞳媽媽洗水果、開奶粉、忙亂之際,都可以見到我地三隻小搗蛋!!





我地行出露台睇下先:因為我地幢大廈已經係海邊,所以就擁有太平洋全無敵海景,天氣十分清朗,所以我地就見到大海中的「龜山島」。宜蘭「龜山島」十分有名,好多人都會到呢帶附近出海賞鯨,而且「龜山島」亦有好多傳說故事,在宜蘭人心目中有一定地位。

望住大海,聽住浪聲地懶洋洋~~~~

我地仲係房內睇到日出添~



日出呀~


我地睇返間屋入面先,洗手間同沖涼(企缸)都不錯,地方夠大,不過<窩在懶洋洋>奉行環保政策,大家記得要自備牙膏牙刷。其他的如水杯、毛巾、洗頭水、沐浴露、風筒等等都有提供的~



客廳的裝修簡約,好有「家」的感覺。冷氣、大電視,最重要又收到小朋友最愛的MOMO台,又有CD機同一大堆CD可以聽,感覺悠閒。望住靚景,聽住CD,一樂也~







呢度仲有兩個私人空間,一個可以在室內窗角位置,見盡海景,瞳瞳同祈祈就最鍾意係呢個位置匿埋啦!識揀喎~


另一個就有呢張小床仔,係洗手間外,有時侯靜靜地計劃下行程都唔錯,不過我地就更加實用,係豬小B換衫的好地方,可以放佢係度爬爬,小B玩得好開心。😉


早餐感謝民宿主人為我地準備好,有麵包、飲品、芝士、果醬和牛油等,好細心,翌日朝早我地有多士爐叮一叮就可以了。


瞳瞳發現其中一個抽屜有好多顏色筆,原來係<窩在懶洋洋>的悉心安排,旁邊擺有紀事簿,方便來臨的客人都可以留個回憶,我地委派瞳瞳做呢個工作了。



民宿附近比較清靜,如果想食野、7-11、全聯、麥當勞,揸車唔駛兩分鐘就到大街,其中麥當勞仲有DRIVE IN服務,即係揸住車去麥當勞落柯打買野食。

樓下行出海邊就係「大坑自行車道」,「自行車道」即係我地香港人所市既「單車徑」,沿住海邊可以漫步,欣賞海邊景色,我地仲見到有人進行不同的水上活動添。(因為海邊浪非常大,不建議香港家庭落水)





窩在懶洋洋~每次只會接待一組客人,可遇不可求,所以要盡早預訂呀!



 有用資料: 

1. 窩在懶洋洋

地址:宜蘭城頭
電子信箱 : jennifer19312@gmail.com
網頁:http://www.facebook.com/jennifer193121



以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言