2018年9月10日 星期一

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒





平時我地香港人去台灣「認識」的雞扒,不外乎「豪大大」(已經在香港有分店成行成市)、夜市之類。今趟去宜蘭,我地就先請教當地人有無街頭小食出名好食,他們一致推薦位於宜中路的「名醬堂醬燒雞扒」。

店子地址原來位於國立宜蘭大學附近,一直都受當地大學生的追捧,有學生的追捧,CP值就一定高!



小店格局,見到兩個年輕人來招呼我們,相信都應該是店主吧,二人合力打理店舖,確不容易,所以遇上開店大家就一定要把握機會來試呀!

雖然雞扒係名物,但其他炸物種類超多,大約接近20款,而且每樣仲可以揀:辣/唔辣/梅粉。


熱辣辣,好吸引呀!





因為有瞳瞳呢個小朋友,店主十分細心,特別介紹另外三款唔辣的雞扒比我地:日式醬油泰式綠咖哩美式黃芥末。佢地將美味特調的醬汁塗在雞扒肉上,滲透肉面。


對比一下,我是一個成年人的手掌,雞扒size超大啊!超誇張啊!


和店家傾談,每啖雞扒都好Juicy,真的被我估中是用雞胸肉。低脂肪、高蛋白質的雞胸肉,要好有技巧才做到多汁鮮嫩而不乾,所以佢地真係非常利害,大家一定要來試!

我地也叫了一個其他炸物,最出色係炸蕃薯、茄子、鹽酥雞同蝦片(不就是全部啦!!XP)


呢個當地人都推介、宜蘭大學學生私藏好味雞扒店,雞扒size比我手掌還要大,超級誇張!又有接近20款不同的炸物,來到宜蘭,必試小食!我地又帶了少少外賣回去惠欣綠花園當晚餐食,真係正~

瞳瞳一家對兩位年輕店主都有好深刻印象,希望佢地繼續加油!瞳瞳爸爸提提大家,名醬堂營業時間為下午4時至晚上12時,太早去會摸門釘,還要緊貼佢地既Facebook專頁,知道休息日子。

(打美食文總是令我好肚餓。。。。)



有用資料: 

1. 名醬堂醬燒雞扒

地址:宜蘭市宜中路115號1樓
電話:0989026812




以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言