2018年9月15日 星期六

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園



今次係我地宜蘭最後一站:星源茶園,為「2018玩盡宜蘭六天親子遊」劃上完滿句號。你可能會問:「去茶園好悶喎!」「又辛苦!又曬!」。但其實呢個茶園有好多估你唔到咁多野玩,可以親身打扮成小茶農,仲可以DIY整冰淇淋添!DIY整冰淇淋????係呀!只需按照步驟,二十分鐘左右就有美味雪糕食啦!

最後一天,我地一家人到達-星源茶園,茶園主人Stella已經在門口迎接我地,Stella十分年輕,估唔到年紀輕輕既佢已經係一大片茶園的揸fit人之一!落車已經可以望到面前一大片茶園,唔駛急,先入內坐定定先,了解下我地今次玩D咩 ^^


茶園主人Stella一邊奉上荼園沖的靚茶給我們一家品嘗,一邊聽佢娓娓道來茶園的故事:「星源茶園」是Stella丈夫和他老爺二人各取一字命名做紀念,現時Stella和他先生二人打理,希望好好保存同推廣茶園事業,加入DIY茶味冰淇淋是突破傳統茶園的行程,變得更加有趣。

講返杯茶,好好飲!正值夏天,奉上的是凍茶,好消暑!好啱飲!連一向對茶無咩興趣的瞳瞳,都飲咗好幾杯!我自己都一杯接一杯,味道清淡,沒有苦澀味,好順喉!

Stella茶園的茶,都拎過台灣國內不少的獎項,真正「舉目皆是」。Stella亦和我地簡單講少少的茶葉知識,佢地種的係平地茶,並非一般的高山茶,平地茶價格就比較親民,收成期較多。










之後就講下今日玩咩啦!
先為瞳瞳打扮做小茶農>落田親手採茶>DIY茶香冰淇淋




小茶農打扮的瞳瞳,有帽、頭巾同採茶的小籃子,有齊呢D「道具」,一陣採茶影相就一流啦!




我地落茶園啦!天氣好好!係Stella教導下,我地開始採茶!唔講唔知,原來採茶唔係就咁「搣」架,係要有一個「手勢」先可以靚靚地摘取下來又不損茶葉。
















在採茶的過程,每次都會遇上大自然驚喜,來上一堂自然課啦!


茶與茶葉,自己親手摘的感覺又不同






填滿茶葉的小攬枕,加上枕套的特色圖案,豬小B好鍾意呀!




之後就係戲肉:DIY shake shake茶香冰淇淋


Stella好細心,所有工具都好整齊、整潔,而且會貼上中文,只要你一步一步跟住佢,就唔會有錯。

首先將「鮮奶」同「鮮奶油」調好(有紅、藍線做提示)









然後加上綠茶粉,味道濃淡就個人喜歡啦~





調好之後,把盒蓋好,再用膠紙實實地將蓋貼住!






將膠袋放入大桶,放入冰塊>放入鐵盒>再填滿冰塊>加上海鹽,目的就係將佢急速冷凍














紮好之後,加上保護套,就唔怕凍親雙手!之後大家開始shake shake啦!咁要幾耐時間呢?活潑鬼馬的Stella話安排三首節拍強勁的快歌比大家,歌曲完畢,就是完成的時候!給果大家係佢一聲令下,開始shake啦!好好玩呀!!!!大人細路一齊shake!




三首快歌的時間,大約共十分鐘,我地打開睇下成果啦!好緊張呀!成唔成功呢?




成功呀!!!我地自己做的冰淇淋!!上面一層已結成霜,好神奇呀!再加上係由自已親自一手一腳做,特別好味!




旁邊有茶園手信區,可以將茶園的靚茶帶返香港



真係好開心,因為可以體驗香港無的採茶過程,而且佢既活動有室外,也有室內,一D都唔悶,最後的DIY做茶香冰淇淋,最緊要小朋友玩得開心,最後又有得食丫嘛!當然要歸功Stella,因為佢好nice同搞笑,如果大家下次去,可以同佢預約呀,而且Stella識講英文,可以做英文介紹,外國朋友仔都可以來呀!




有用資料: 

1. 星源茶園

營業時間:早上9:00~下午4:00
地址:269宜蘭縣冬山鄉中城路115號
電話:+886 3 958 8947(請先預約)




以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言