2018年9月9日 星期日

【台灣、宜蘭民宿】2018玩盡宜蘭六天親子遊:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園



我地行程差不多到尾聲,所以今晚會係我地宜蘭之旅的最後一晚,瞳瞳一家都非常唔捨得呀。宜蘭好山好水好地方,真係令人難忘。

我地最後一晚會住惠欣綠花園,前文介紹過陀陀螺TOTOLO,陀陀螺TOTOLO其實就係惠欣綠花園入面,惠欣綠花園本身就好似一個大花園,一個「民宿+綠花園+咖啡廳」的三合一組合,滿足哂三個願望。




先介紹惠欣綠花園的多肉植物體驗:多肉植物是指植物能在氣候或土壤乾旱的條件下擁有肥大的葉或莖,最為人熟悉的「仙人掌」就係其中一種啦!佢地特性就係淋少少水亦可以生存,所以瞳瞳爸爸返工Office入面,都有好多同事種植呢類多肉植物,貪佢地易打理丫。


我地入場之後,安排去到一間有冷氣的課室,由老師教做DIY,今次自已先設計一個盆栽,之後再按次序放不同的泥落去,最後完成一個靚靚盆栽。我地真係好羨慕台灣的朋友,佢地可以帶返屋企繼續栽種,但因出入境條例,我地就只好放在欣賞區比遊人欣賞啦!




先揀心目中想栽種的多肉植物,因為唔同的品種大小,所需要的花盆大小會有不同。


之後我地揀一個小花盆做水彩裝飾,瞳瞳同瞳瞳媽媽一齊畫,沒有限制主題,純粹發揮創意。


先鬆上底色,用風筒吹乾,再畫上喜歡的圖案!兩位加油!




我們慢慢放入養土、翻土、壓土、擺放小石裝飾等等。。。。




完成了,我們就放在欣賞區好好給參觀者欣賞




惠欣綠花園民宿

多肉植物教室的旁邊,就有一道門通往民宿。不過去民宿之前,就要先去陀陀螺旁邊的咖啡店,因為民宿key要係呢度拎,仲有翌日早餐,都係嚟返呢個地方食。

住開民宿的你都會知道,民宿大多沒有升降機,所以瞳瞳爸爸建議大家,最好換成hand carry,只帶當晚要用的東西上樓,其餘的放在車上,咁就唔駛拎得咁辛苦啦!


嘩,一步入民宿就嚇一跳,我估唔到台灣民宿有泳池,而且係一個都叫大的泳池。呢種長長的泳池就似泰國的Villa,我地上房間頓好之後,就立即和瞳瞳同豬小B一齊衝向泳池,佢旁邊仲放左幾個水泡、浮板可以比大家玩。

水質都唔錯,因為當日得我地一組,未見有其他客人,所以尚算闊落,進行七月份的第一個「夏水禮」,YEAH!


起初豬小B有少少怕水,我先在泳池樓梯陪佢拍下水,然後佢就開始大膽自己拍水啦~至於瞳瞳姐姐,經過一年小一的生涯,在雨川小學上的游泳課,似乎都學有所成,自己靠住浮板游到啦!



兩姐弟,好溫馨




民宿分為地下,二樓及三樓,入屋要脫鞋啊!地下有一個大廚房,不過係留宿員工專用的,不要打擾。另一邊就係休閑區,有舒適梳化、大電視。


休閑區


上到房啦!房間好大,呢度左右兩邊都有窗,兩邊景色都見到,亦因為佢係鄉郊地方,附近無咩高樓大廈,視野十分開揚。






房間十分舒適,我地今次係四人客房,有兩張特大雙人床,又大又舒服!一般的大電視、熱水壺等一應俱全,大到就連衣帽間都有。









洗手間為企缸,因為我地有豬小B,民宿特別安排澡盆比我地,好細心。坐廁係日式的馬桶,毛巾、沖涼液、洗頭水等等都齊哂呀!



我地安頓好之後,時間尚早,因為要自己準備晚餐,所以請小宋包車司機Max稍等我地,我地放好行李後,就載我地出市區購買食物、飲品同宵夜,食名醬堂雞扒(下一篇介紹),然後再接我們回民宿。

晚上,四周都係田野,非常寧靜,走出露台,一家四口望下星星,好開心呢~


第二天的早餐,就會去返惠欣綠花園、陀陀螺旁邊的咖啡廳享用早餐,順便係度還埋room key,早餐是一set set的,每人一份西式早餐,有沙律、炒蛋、水果、煙肉、扒、多士,簡單健康又好味!配上果汁就啱啱好了!









瞳瞳爸爸建議可以咁玩:早上大約1100左右來到先玩「陀陀螺」,中午1300在咖啡廳輕食,之後1400再玩「惠欣綠花園:多肉植物體驗」,玩完時間啱啱好1500拎房,在民宿放下行李,再請包車司機送你出市區購買晚上晚餐、小食、飲品等,最後1630-1700左右回民宿享用泳池等設施,咁就very good啦~



有用資料: 

1. 惠欣綠花園

地址:宜蘭縣員山鄉賢好路41巷9號
訂房專線:+8860905066861
FAX:(03)9223802
電子信箱 :huixin68@gmail.com




以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言